Lilypie Third Birthday tickers

30 Mart 2009 Pazartesi

kuzucum büyüyor bi de şu kolik olmasa..


kuzucum her gün biraz daha büyüyor.. birkaç gündür odasına geçirdik artık. kendi yatağında kendi kendine uyuyo..herşey düzene girmeye başladı derken haftasonunu kabus gibi geçirdik benim uyumlu keyifli kuzum tüm gün ve gece huzursuzdu.. sebepsiz yere ağlamalar 15 dk da bir uyanmalar.. yandık dedim kırkında bebekler değişyo dedikleri bu muymuş yoksa cuma ve cumartesi gecesi o da bizde mahvolduk.. pazar günü de aynı şekilde devam ederken 3 aylık bebeği olan bi yakınımız ziyarete geldi miniğimi.. yanlarında sab simplex gaz damlası varmış.. onu verdik hemen bende ( kendimi çok suçlu hissediyorum)bir iki gündür ksattığım rezene çayımı içtim hemen ve dün gece güzel bi uyku çektik ailece :) kuzucum o kadar yorulmuş ki akşam 6 da uyudu ondan sonra da sadece 2 kez emmek için uyandı.. tabi onun arkasından ben de sızdım:)yandada güzel bi geceden sonra güne uyanan keyifli prenses gözüküyo...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder