Lilypie Third Birthday tickers

24 Eylül 2009 Perşembe

kırmızı balık...

kuzucum okullu oldu:)) evet sonunda kreşe başladık. prenses iki gündür kırmızı balık çocukevine gidiyor. şimdilik herşey yolunda açıkçası düşündüğümden daha kolay uyum sağladı. bizden ayrılırken ağlayacağını yemek yemek istemeyeceğini düşünüp kendimi hazırlamıştım ama iki gündür daha bir iştahla yiyor yemeklerini babasının dediğine göre de sabah selma öğretmeni gördüğünde yüzünde güller açıyormuş minik kuzumun.:) sabahları babamız beni işe bıraktıktan sonra bostancıya inip kuzuyu bırakıyor sonra işe gidiyor akşamları da erken çıkarsa önce beni alıyor birlikte gidip nehiri alıyoruz olmazsa nehirle birlikte gelip beni alıyorlar evimize dönüyoruz. kreşte şu an tek sıkıntımız uykuları gündüz uykularını pek iyi uyumuyor şimdilik ama eminim o da zamanla düzene girecek. hem yatağı değişti hemde daha kalabalık bir ortam malum bizim kız rüzgar esse uyanır. ama sanki şimdiden kreş etkisini göstermeye başladı kuzucum bu akşam kendi kendine uyudu bende uyuyana kadar yanında bekledim inşallah gece de iyi geçer ve bu kendi kendine uyumalar devamlılık kazanır.. işte kırmıza balıkta ilk gün

uyumuş zuzummm:)

selma öğretmenle karnımızı doyuruyoruz..

müdüremizin ofisinde kurabiye kemirirken poz vermeyi de ihmal etmiyoruz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder