Lilypie Third Birthday tickers

5 Ekim 2009 Pazartesi

ateş :(

minik kuzum hasta oldu. 7,5 aydır ilk kez ateşlendi. gece 39,5 u gördük :( dün biraz burnu tıkalıydı. sonra akmaya başladı. nezle oldu heralde dedik. biraz buhar verdik falan akşama doğru biraz huysuzlandı. yemek yemek istemedi ateşini ölçelim dedik. 38,3 hemen ateş düşürücü üzerini soyduk, düştü. ama burnu öyle bir tıkalıydı ki yalancı emziği bile ememiyor yine de mutluydu güleryüzllü kızım benim o halde bile gülmeye çalışıyordu. çorbasını yedi tamam dedik böyle atlatıcaz iştahı da yerine geldi. saat 9 da uyudu.ardından bende yattım. saat 11,5 ta babamızın sesiyle fırladım yatadan önc bi kez daha ölçeyim ateşini demiş.ve 39,5 hemen bir fitil daha ardından ılık duş soktuk küvetinin içine 10 dk sonra düşüyo dedik 38,3 oldu ama sudan çıkar çıkmaz 38,8 i gördük gene. tekrar duş. yaklaşık 1 saat sonra 38 in altına indi. saat 1 e doğru uyuduk. kuzumda yanımızda yattı dün gece. saat 04. 30 da 36,8 di sabah 6 buçukta yine 38,5 tekrar ateş düşürücü..burnu yine tıkalı hiç bir şey yemek istemiyo bir tek su kana kana su içiyo. kahvaltısını yapamadı. biraz süt içti sadece.. saat 9 a doğru ateşi 36,5 a düştü. buhar aletini de açtım burnu da açıldı. uyuyakaldı. bende öğlene kadar izin aldım işten anneanneyi yardıma çağırdık. bu da kuzunun 39,5 ateşle duş alırken ki hali..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder