Lilypie Third Birthday tickers

28 Şubat 2010 Pazar

nöbet..

nehirin bir yaşını doldurmasıyla birlikte ben de tekrar nöbete döndüm. bu hafta 3 tan gün aşırı nöbetim vardı. salı-perşembe-cumartesi..sandığım kadar sancılı olmadı. tabii ki birbirimizi çok özledik.
ilk gün babaanneye gittiler baba-kız yolda arabada uyuyakalmış kuzum gece normalde 8 deuyurken o gece saat 10 u buldu uyuması. yandık dedim düzen filan kalmıycak.. perşembe eve daha erken geldiler yemeğini yemiş 7,5 ta uyumuş en zorlusu cumartesi nöbetiydi. 24 saat çok ağır geldi ikimize de.. kuzum gün boyu gidip bizim odanın kapısını yumruklamış anne diyerek, anneannesi gelmişti yanına o da çok üzüldü ama napalım bütün gün "ben dedim ona doktor olma" diye söylemiş durmuş bana akşam halası devraldı nöbeti geceda beraber uyumuşlar halasıyla:) pazar biraz huysuzluk yaptı beni görünce ama olsun.. bizde gündüz uykusunu beraber uyuduk sarıldık birbirimize.. en zoru geçti yavaş yavaş alışacağız yeni dönemede..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder