Lilypie Third Birthday tickers

26 Haziran 2009 Cuma

dönmeye başladık :)


bir süredir zaten çabalıyordu benim canım kızım sağa ve sola dönüyordu bir süredir ama bizim yardımımız olmadan tam tur atamıyordu. yinede artık kaepelerde tek başına bırakmıyorduk. yüzüstü dururken biraz desteklede olsa çeviriyordu çünkü kendini.. tuhaf ama dün akşam rüyamda tüm gece nehirle uğraştım habire bi yerlerden düşüyordu. kanepeden kucağımızdan..bugün öğlen altını değiştirdikten sonra babası alt değiştirme masasında kalsın dedi bizim prenses pek bi seviyo çünkü orayı aklıma geceki rüyalarım geldi yok dedim olmaz ve babamıza rüyamı anlattım. önce güldü ama canım kızımı alıp beşiğine bıraktı. biz sohbete dalmışız baktık hiç sesi çıkmıyo odasına gittiğimdeysa yatağa sırtüstü bıraktığımız kızımı yüzüstü etrafı incelerken buldum.:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder