Lilypie Third Birthday tickers

30 Haziran 2009 Salı

salıncak keyfi...




bu salıncağı ilk aldığımızda nehir 20 günlük kadardı daha.. kızımız gece ile gündüzü ayıramadığından(çoooook normal olarak:)) gece uykusu yoktu pek fazla o zamanlar sallayarak uyur ümidiyle almıştık ama bizim prenses pek itibar etmemişti salıncağa ve üçüncü denemeden sonra salıncak rafa kalkmıştı. ara ara deniyordum yine ama 5 dk duruyordu ancak içinde ama dün bir kez daha deneyelim diye içine koyduğumda bu kez pek mutlu olduk orda olmaktan böylece artık gündüz uykularını salıncağında uyuyor kızım ek besinleride yine salıncağında yemeye başladı çünkü yemek yedirmek için pusete koyduğumda avaz avaz bağırmaya başlıyordu artık.. bakalım salıncak keyfimiz ne kadar sürecek:)yandaki ilk resimde kızım henüz 25 günlük bu iki resmi karşılaştırınca kuzumun ne kadar büyüdüğü bir kez daha tescillendi:)))

2 yorum:

  1. ben o salincakla cok rahat ettim.tam 10 ay kullandim gunduzleri .Ama birsey sorucsam , kemeri yok mu ? ben mi goremedim ?

    YanıtlaSil
  2. :) kemeri var ben şimdilik tam oturamadığından ek besinleri de orda yediriyorum bizim kızda pek bi temiz mama yediğinden beslerken altına örtü seriyorum kemeri sallanırken takıyoruz :)

    YanıtlaSil