Lilypie Third Birthday tickers

22 Temmuz 2009 Çarşamba

sabah uykusu:))



az önce inanılmaz bir şey oldu.. nehirim minik kızım döşeğinde battaniyesi ile oynarken uyuya kaldı. kahvaltısını yaptıktan sonra oynasın diye ananemizin yaptığı döşeğe yatırmıştım. bi ara baktım bizimkinin sesi soluğu çıkmıyo battaniye yüzünü kapatmış.meğerse bizim kuzu uyuya kalmış. arada bir gözünü açtı pışpışladım uyumaya devam etti. onu uyndırmamak için çok uğraşmadım ama bu bi kaç fotoyu çekmektende kendimi alıkoyamadım.. umarım bu tek seferlik bir şey değildir. belki de kuzum artık büyüyo benim çooooook özendiğim gibi kendi kendine uyumaya başlıyodur..

2 yorum:

  1. Çok tatlı maşallah, ben kızımla BEÖ aktivitelerini 7 aylıkken başladım 11.aydan sonra kıpır kıpır olduğu ve yoğun iş tempom yüzünden devam edemedim. Hoşgeldiniz.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim.. hoşbulduk. umarım aynı şey bizede olmaz çünkü maalesef bende 1 ay sonra çalışmaya başlıyorum.

    YanıtlaSil